piątek, 19 października 2012

Moja galeria - Marc Chagall

Mojsza Zacharowicz Szagałow , ur. 1887 w Łoźnie k. Witebska, zm. w 1985 r. w Saint-Paul de Vence.




Kuglarz 1943

Narzeczeni z Wieżą Eiffela

Kogut 1929

Skrzypek

Rosji, osłom i innym 1911-1912

Samotność 1933

Stary Witebsk 1914

Szczypta tabaki 

Ja i wieś

Ślubne świece

Narzeczona z niebieską twarzą

Modlący się Żyd ( Rabi z Witebska 1914

Skrzypek
Wojna 1964-66

Trzy świece 1938

Sen nocy letniej 1939
Marc Chagall

źródło:http://www.abcgallery.com/C/chagall/chagall.html



       Tekst Wojciecha Młynarskiego pięknie podkreśla klimat obrazów Chagall'a.
Posłuchajcie sami i przenieście się choć na chwilę w tamten zapomniany , zaczarowany świat...





1 komentarz:

  1. Romantyczne i jakieś takie nostalgiczne...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Praca, praca,praca...

Dlatego nie mam czasu na przyjemności, chociażby takie jak pisanie bloga. Sama nie wiem jak udaje mi się czasem przeczytać jakąś książkę. Je...